
آهنگ وبمو گوش بدین خیلی خوبهxa0 مرسی...
ادامه مطلب
آقا؟اگر می خواهی از بانویت عکس بگیرینگو لبخند بزن ...بگو «دوستت دارم»و ببین لبخندشچقدر قشنگ تر می شود ... ...
ادامه مطلب
xa0 ...
ادامه مطلب
xa0ببخشید....تنها حرفیه که می تونم بگم ...ببخش خدا.... ...
ادامه مطلب