روزمرگی های یک دختر......

متن مرتبط با «) meaning in text message» در سایت روزمرگی های یک دختر...... نوشته شده است

آهنگ ...:-)

  • نیلوبلاگ

    آهنگ وبمو گوش بدین خیلی خوبهxa0 مرسی...

    ادامه مطلب
  • چه عاشقانه;-)

  • نیلوبلاگ

    آقا؟اگر می خواهی از بانویت عکس بگیرینگو لبخند بزن ...بگو «دوستت دارم»و ببین لبخندشچقدر قشنگ تر می شود ... ...

    ادامه مطلب
  • :-)

  • امروز اولین باری بود که فقط به خاطر تو گریه کردم ....(واسه دل خودم)

  • نیلوبلاگ

    xa0ببخشید....تنها حرفیه که می تونم بگم ...ببخش خدا.... ...

    ادامه مطلب
  • داداشم محمدرضا:-)